vrijdag 15 februari 2013

Ben er weer klaar voor........

Zo, eens even kijken wat ik morgen allemaal moet meenemen.

Een plakstift, een schaar en natuurlijk schrijfgerei.
Mijn haaksels.
Titia wil weleens proberen te spinnen met het haar van Frodo en Pippin, dus voor haar neem ik wat kattenhaar mee.
Oh, en natuurlijk mijn camera niet vergeten. Dat is toch wel bijna het belangrijkste ;-)
Oef, ook mijn kunstzinnig werkstuk. Ben er toch een beetje zenuwachtig over.
Het logboekje niet vergeten en dan heb ik het wel zo'n beetje geloof ik.
Morgenochtend nog een boterhammetje in de tas en dan ben ik er klaar voor. Op naar Zeist voor cursusdag acht. Volgens het rooster gaan we aan de slag met de kleurenleer van Goethe. Ben benieuwd of er veel verschil is met de kleurenleer voor quilters waarmee ik me al eens heb beziggehouden. Morgen weet ik het ;-)  Van een aantal medecursisten heb ik al hun DA-model digitaal ontvangen. Er zitten hele leuke werkstukken tussen! Ik ga weer foto's maken. En zondag zal ik natuurlijk weer verslag doen.

Een fijne avond en veel handwerkplezier.






6 opmerkingen:

Unknown zei

Heeej Paula
Heel veel plezier morgen zeg! Zeist..heb daar nog therapie gevolgt...
Je logboek is gaaf zeg!!Je maakt prachige spullen hoor!! Niet twijfelen daaraan.
Lieve groetjes van mij, Hester

Anoniem zei

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meis, muts fun he morgem

jij bent er helemaal klaar voor

vind dat logboek OOK zo leuk hihi, zet hem op meis

lieve groet jenneke

Angélique zei

Vergeet je zonnig humeur niet ;-)
Ik ben toch wel heel benieuwd naar dat kunstzinnig project van jou, maar ik zou daar niet aan twijfelen als ik jou was, ik zie zoveel moois wat door jouw handen gemaakt is.
Veel plezier!

Elizabeth zei

Jammer dat die vuilniszak nu weer over je kunstzinnige werkstuk zit... Haal dat ding er toch af, gewoon ff voor ons..
Heb je echt een zakje vol met kattenhaar? Ongelofelijk.., verharen je poezen zo enorm of komt dat door het ras?
Fijne dag morgen hoor, en wij wachten alweer op je verslag...

groetjes, Elizabeth

Esther zei

Veel plezier morgen Groetjes Esther.

Marian zei

Jee, zit ik heel nieuwsgierig te kijken op je blog, hang je er een vuilniszak voor. Nou ja, zondag zullen we het wel zien.

Veel plezier morgen