zondag 7 april 2013

Tentoonstelling

De opleiding Handwerken wordt afgesloten met een tentoonstelling. Binnenkort is de tentoonstelling van de cursisten van het cursusjaar vóór mijn groep. Vandaag de uitnodiging ontvangen. Iedereen is er van harte welkom, jullie dus ook ☺. Alle info lees je hieronder. Ik ga er zeker naartoe! Met de auto. En daarin zijn nog 3 plaatsen vrij ;-).

De werkstukken die je op deze afbeelding ziet, zul je niet
zien op de tentoonstelling, want die zijn van onze groep.
Dit plaatje heb ik in elkaar gefröbeld, is dus niet
officieel van de tentoonstelling, maar zonder plaatje
vond ik het berichtje zo kaal  ;-)

UITNODIGING 


EINDPRESENTATIE VOORTGEZETTE OPLEIDING HANDWERKEN 2011-2013

Al jaren verzorgt de Pabo van Hogeschool Helicon de tweejarige voortgezette Opleiding Handwerken. Tijdens het programma van 24 lessen wordt aandacht besteed aan o.a. materiaalkennis, vakdidactiek en –pedagogiek, diverse handwerktechnieken en het lesplan. Daarnaast is er aandacht voor de antroposofische achtergronden bij het vak handwerken. Aan het einde van de opleiding kan de cursist aan de slag als bevoegd leraar handwerken in vrijescholen. Maar ook voor wie niet werkzaam is binnen een (vrije)school, maar wel affiniteit heeft met handwerken, is dit een waardevolle opleiding.

In april loopt de opleiding 2011-2013 af. De cursisten hebben zich twee jaar verdiept in de theorie en de praktijk van het handwerken. Er zijn prachtige werkstukken gemaakt met gebruikmaking van uiteenlopende technieken en materialen. Om te laten zien wat voor moois de opleiding heeft opgeleverd, organiseert de vrijeschool pabo een handwerktentoonstelling op zaterdag 27 april.

De tentoonstelling is bedoeld voor een ieder die zich graag bezighoudt met handwerken als vak of als hobby. Maar ook mensen die zich verder in het handwerken willen verdiepen, belangstellenden die overwegen zelf deel te nemen aan een volgende Opleiding Handwerken, huidige en oud-cusisten, enz., zijn van harte uitgenodigd om deze presentatie te bezoeken.

Handwerktentoonstelling Opleiding 2011-2013
Zaterdag 27 april 2013, 12.00-14.00 uur
Vrijschool Pabo, Socrateslaan 22a, 3707 GL Zeist



4 opmerkingen:

Minke zei

Hoi Paula,

Lijkt me heel leuk als belangstellende. Fijn dat je het hebt gepost. Waar woon jij? Misschien kunnen we (een stukje) carpoolen.

Groetjes,

Minke

Hobbyrita zei

Spijtig genoeg zal ik er niet zijn Paula, je woont nogal ver weg en die dag had ik al iets gepland. Het zal zeker de moeite waard zijn daar ben ik van overtuigd!
Groetjes, rita.
En heel veel succes ermee!

ida zei

Jammer dat alles voor mij altijd
zover weg is, 't zal vast erg leuk
zijn maar dat horen we denk ik nog wel..

groetjes Ida

Sylvia Daniele- Kramer zei

Ha Paula,
We zagen elkaar in Zeist.
Wat een leuk weblog. Ga er de komende week nog verder van genieten.
Fijn weekend.
Hartelijke groet, Sylvia.